جمعه 27 مهر 1403 | Friday 18 October 2024

رئیس هیئت کونگ‌فو دشتستان از برگزاری همایش بزرگ کونگ‌فو کاران در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته 20 تیم ورزشکاران کونگ‌فو شهرستان به مسابقات استانی و کشوری اعزام‌شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، یدالله بناری در نشست خبری روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه از اعزام 20 تیم برای مسابقات استانی و کشوری در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سه مسابقه کشوری چندین مدال طلای رنگارنگ کسب شد و یک عنوان قهرمانی کشوری را کسب کردیم.
وی اضافه کرد: در مسابقات شهرستانی مقام اولی و دومی را در سال گذشته کسب کردیم.
رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان دشتستان از برگزاری همایش بزرگ کونگ‌فو کاران در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: این همایش شامل دو بخش تمرین و شکستن اجسام سخت است که روز جمعه 28 اردیبهشت در سالن امام خمینی (ره) ساعت 17 برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: از دیگر برنامه‌های امسال میزبانی مسابقات استانی و کشوری به ترتیب مهرماه و بهمن‌ماه در شهرستان است.

nshst kngfo dshtsn 1

بناری در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در خصوص تعداد ورزشکاران کونگ‌فو کار در شهرستان گفت: در سال‌های گذشته تعداد ورزشکاران این رشته بیش از 650 نفر بود ولی با توجه به دوران کرونا و به دنبال آن مشکلات زیرساختی این رشته تعداد ورزشکاران افول کرد تا جایی که امروز شاید بیش از 300 ورزشکار کونگ‌فو کار در شهرستان وجود داشته باشد.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دیارجنوب در خصوص تعداد مدال‌های کسب‌شده در این رشته بیان داشت: در مسابقات کشوری در قزوین مدال طلا و نقره، در مسابقات کشوری در تهران مدال طلا، نقره و برنز و در مسابقات استانی طی سه مرحله در آبپخش با 12 طلا 4 نقره و 6 برنز مقام اول، در شهرستان جم با 11 طلا 4 نقره و 2 برنز مقام دوم و در شهر آبدان مقام دوم کسب شد.
وی در ادامه بیان داشت: سال گذشته بانوان دشتستانی کونگ‌فو کار در مسابقات استانی مقام دوم را کسب کردند.

nshst kngfo dshtsn 1

رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان دشتستان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دیارجنوب در خصوص آمادگی زیرساخت‌های اجرای مسابقات کشوری در شهرستان ابراز داشت: در سال 97 مسابقات کشوری در دشتستان برگزار شد و مسئولین از نحوه مسابقات بسیار راضی بودند و درجه استان برتر کسب کردیم.
وی در ادامه گفت: در میزبانی مسابقات کشوری در شهرستان در سال جاری تمامی زیرساخت‌ها و پتانسیل‌ها آماده است.
وی بابیان اینکه میزان اعتبار تخصیص‌یافته به هیئت‌های ورزشی بسیار کم است اذعان داشت: سالن تخصصی کونگ‌فو در دشتستان نیست تنها سالن طبقه بالا در سالن امام علی (ع) برای تمرین داریم که سالن استانداری نیست.
رئیس هیئت کونگ‌فو شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه 80 مربی دارنده کارت مربیگری فدراسیون کونگ‌فو در دشتستان وجود دارد گفت: به دلیل نبود امکانات باوجود همکاری همه مربی‌ها در تمامی برنامه‌ها ولی فقط 20 مربی در حال حاضر فعالیت دارند.

nshst kngfo dshtsn 1nshst kngfo dshtsn 1nshst kngfo dshtsn 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group