جمعه 27 مهر 1403 | Friday 18 October 2024

کاروانی متشکل از دو اتوبوس زائر از طرف فرزندان زنده یاد حاج مراد مهرورز به مناسبت ولادت ثامن الحج امام رضا علیه السلام عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش دیارجنوب ؛ این کاروان که صبح امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت از مقابل منزل مرحوم حاج مراد مهرورز سوار اتوبوس شده و مورد بدرقه مردم خوب روستای راهدار قرار گرفتند.

در راستای انجام یک کار فرهنگی و تعظیم شعائر مذهبی، کاروانی متشکل از دو اتوبوس زائر از طرف فرزندان زنده یاد حاج مراد مهرورز به مناسبت ولادت ثامن الحج امام رضا علیه السلام عازم مشهد مقدس شدند.

این کاروان که صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت از مقابل منزل مرحوم حاج مراد مهرورز سوار اتوبوس شده و مورد بدرقه مردم خوب روستای راهدار قرار گرفتند. زائرین سپس بر مزار زنده یاد حاج مراد مهرورز حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آن مرد مومن و خیر را گرامی داشتند.

به گفته یکی از فرزندان زنده یاد حاج مراد مهرورز این کار خیر در زمان حیات آن مرحوم در زمان ولادت و شهادت امام رضا هر ساله انجام می شد که اکنون فرزندان راه پدر را ادامه داده و در دو مناسبت مذکور زائرانی که تمکن مالی ندارند و مشتاق زیارت ثامن الحجج هستند را به این سفر زیارتی اعزام می نمایند./اتحادخبر

nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1nzr mhrvrz mshd 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group