جمعه 27 مهر 1403 | Friday 18 October 2024

فرماندار دشتستان از واگذاری ۳۰۳ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت طی سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: باید با هم افزایی و تعامل میان دستگاه ها و با استفاده از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات گام برداریم.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در دومین جلسه شورای اداری دشتستان در سالجاری ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان باید در برپایی مراسمات تقویمی اهتمام ویژه داشته و خود نیز در راستای فرهنگ سازی و بعنوان الگو و پیشرو مردم در این مراسمات حضور یابند.
وی با بیان اینکه روسای دستگاه های اجرایی شهرستان باید در حوزه وظایف سازمانی خود ابتکار عمل داشته باشند، افزود: مدیران ادارات باید بطور هوشمندانه برای رفع مشکلات و چالش های حوزه ماموریتی خود تلاش کرده و با تعامل بین دستگاهی و همفکری و هم افزایی آنها را برطرف سازند.
بنافی با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته درخصوص اجرای طرح جوانی جمعیت در شهرستان بیان کرد: برای این طرح اقدامات ایجابی، تبیینی و تشویقی بر مبنای سیاست های دولت قرار گرفته که در شهرستان دشتستان نیز در حال عملیاتی شدن است.
وی با اشاره به طرح تشویقی در شهرستان گفت: در سال گذشته ۳۰۳ قطعه زمین درخصوص طرح فرزند آوری به خانواده های چند فرزندی در شهرستان واگذار شد که اقدامات این کار در سالجاری نیز فراهم شده است.
فرماندار دشتستان افزود: در این راستا زمین های جدیدی به محدوده روستاهای شهرستان الحاق می شود که بخشی از آن نیز درحال پیگیری است.

shra edri 2 1

بنافی به بازرسی دستگاهای اجرایی شهرستان اشاره کرد و گفت: بازرسی از دستگاه های اجرایی دشتستان فرایندی است که در سال گذشته با ابتکار فرمانداری آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به افزایش دما در تابستان و مصرف بالای آب و برق بیان داشت: باتوجه به گرم شدن هوا و افزایش دما در تابستان باید در مصرف آب و برق صرفه جویی داشته و دستگاه های اجرایی نیز در این خصوص همکاری کنند.
بنافی به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان دشتستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: میزان تخصیص اعتبارات شهرستان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر بود اما شمار آنها قابل ملاحظه است.
فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید پیگیری های لازم را برای آغاز عملیات اجرایی پروژه های تعریف شده در سال گذشته داشته باشند.
وی بابیان اینکه سوم خرداد ماه حماسه مهمی در تقویم سیاسی، دفاعی، امنیتی و حماسی است، افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برای ما سرمشق است و این پیروزی بزرگ به همت رزمندگان اسلام و با ابتکار عمل آنها حاصل شد.

shra edri 2 1

فرماندار دشتستان با بیان اینکه مسئولین باید بعنوان کارگزاران دولت به فتح خرمشهر باوری عمیق داشته باشند، افزود: برای بزرگداشت این روز در شهرستان ستادی تشکیل و ضرورت دارد که همه مسئولین دستگاه های اجرایی برای برپایی این آئین و فضاسازی محیطی اهتمام ویژه داشته باشند.
وی درخصوص سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: برای گرامیداشت این ایام همانند سالهای گذشته ستادی در محل فرمانداری دشتستان تشکیل می شود که همگی باید برای تکریم امام (ره) همکاری و اهتمام ویژه داشته باشیم.
بنافی با اشاره به ورود پشه آئدس در استان ابراز داشت: پشه آئدس بسیار خطرناک است که در این خصوص کارگروهی در شهرستان تشکیل می شود تا بتوانیم آسیب های تهدید کننده را مدیریت کنیم.
وی در پایان به برگزاری آزمون های نهایی مدارس در شهرستان اشاره کرد و گفت: برای برگزاری آزمون های نهایی در مدارس باید دستگاه های اجرایی زیربط تعامل ویژه ای داشته تا دانش آموزان دغدغه ای نداشته باشند‌.

shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1shra edri 2 1


/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group